fbpx

O dokonaniach i wyzwaniach Poznańskiego Oddziału GSU Ubezpieczenia.

Jaka jest recepta na sukces? Zapraszamy na rozmowę z Kierownik Oddziału Panią Patrycją Łubińską.

Jakie wydarzenia poprzedzały uroczyste otwarcie nowego Oddziału?

Zależało nam na tym, aby jak najwięcej mieszkańców Poznania i nie tylko dowiedziało się o naszym nowym Oddziale. W związku z tym w terminie 15-16 lutego spotkaliśmy się z wieloma pasjonatami podróży na Targach Poznańskich, na corocznej imprezie „Tour Salon. Targi regionów i produktów turystycznych”. Był to bardzo miły i owocny czas. Odbyliśmy wiele ciekawych rozmów z odwiedzającymi nasze stanowisko gośćmi. Ze względu n tematykę imprezy, przedmiotem naszych rozmów były głównie podróże, wyprawy małe lub duże i związane z nimi ubezpieczenia turystyczne. Kolejne bardzo ważne wydarzenie odbyło się 5 marca na Placu Wolności w Poznaniu – EKOEVENT.  Ze względu na to, że temat ekologii jest dla nas bardzo ważny postanowiliśmy, porozmawiać z poznaniakami na temat smogu oraz tego w jaki sposób sobie z nim radzą. Profilaktycznie rozdawaliśmy maski przeciwsmogowe.

 

Jak reagują mieszkańcy Poznania na widok nowego Oddziału GSU Ubezpieczenia?

Nowy oddział jest bardzo ładnym, nowoczesnym miejscem, dlatego słyszmy wiele komplementów na jego temat. Dodatkowo okazało się, że wielu naszych stałych klientów mieszka w pobliżu nowej lokalizacji, więc mogą nas częściej odwiedzać.

Według mnie brakowało takiego miejsca w tej części Poznania, już w pierwszym tygodniu funkcjonowania naszego nowego biura, odwiedzili nas mieszkańcy pobliskich bloków, z zapytaniem m.in. o ofertę ubezpieczeń turystycznych i komunikacyjnych.

 

Co ma być elementem wyróżniającym Pani biuro od innych placówek ubezpieczeniowych?

Klienci w oddziale, są jak goście w domu. Zależy mi, żeby nasz Oddział cechował się nie tylko najwyższym poziomem profesjonalizmu naszych specjalistów ubezpieczeniowych, ale przede wszystkim miłą, życzliwą atmosferą. 🙂

Jakie cele postawiła sobie Pani w 2020?

Chciałabym, żeby wszyscy nasi klienci byli zadowoleni z jakości naszych usług – to jest mój priorytet.

Na jakich klientach i ubezpieczeniach chce się Pani skupić w sposób szczególny?

Każdy klient jest dla nas bardzo ważny i cenny.  Dla mnie najistotniejsze jest, aby nasi obecni i przyszli klienci, mieli świadomość, że nasz Oddział jest miejscem w którym mogą się kompleksowo ubezpieczyć, miejscem w którym nasi specjaliści doradzą, przedstawią różne warianty rozwiązań ubezpieczeniowych i co najważniejsze pomogą w sytuacji kryzysowej – co w dzisiejszej sytuacji wydaję się dla nas najważniejsze.

 

Przedstawiamy krótką fotorelację z naszych zaplanowanych wydarzeń.

Zapisz się do newslettera

Zgadzam się

FreshMail.pl